Montag, 1. Juni 2015

Kuscheltierli

Wenn ich in d'Zimmer vun unsere Kinder lüäg, dann wunder ich mich immer, wie viel Stofftiere do rumleye. Vor 'eme Wiili hab ich beide Kinder ä schmal's Holzregal ibber's Hochbett g'schrüübt, wu sie die ganze Kuscheltierli druff setze kinne. Sunscht hätte sie fir sich selber gar kei Platz meh' im Bett g'haa...
Unn die Regale sinn inzwische mehr wie voll.

B'sunders bii'm Lu hocke Bäre näbe Ratte, Häsli drucke sich an Löwe, Schlange leye ibber Schildkröte, unn Fantasietiere (wie Glubschies unn Angry Birds) mache sich breit. Däbii hätt ich denkt, dass die Kuscheltier-Zitt bii ihm längscht vorbey isch, aber er däd freiwillig kei einzig's vun denne Viecher hergää.
's isch nadierlich au fir mich scheen, obends bii'm Ins-Bett-bringe noch mit'em Fellfrosch (der, wu min b'sunders Lieblingstier isch) ä weng Quatsch mit ihm z'mache. Unn sinni Riese-Schildkröt "Schildi" müäß jo sogar in jeder Urlaub mit fahre! 's isch halt au echt goldig, wie der große Büe, wu ibber de Dag am liäbschte alles selber b'stimme däd, obends mit derre große Schildkröt im Arm iischlooft...

Bii de Le isch's, witzigerwiis, gar nit so die Menge vun de Kuscheltiere. Sie het nur so etwa ä Handvoll Tierli, wu ganz speziell wichtig sinn. Friäjer war des nadierlich ihri Elli (wu mir irgendwänn sicherheitshalber noch ä Elli 2 kauft hänn, falls d'erscht verlore geht), aber inzwische git's eigentlich nur noch d'Ala.
Wer hätt denkt, dass DES Hundebaby mol so wichtig werre wird, wu sie's im IKEA ang'schleppt het.
Unni Ala geht echt nix!

Ich kann's jo versteht... Wie hab ich als Kind minner Brummi g'liebt; unn sogar hit noch, wenn ich ihn abg'wetzt unn kabütt im Schloofzimmer sitze sieh, geht mir 's Herz uff!


Git's ebbis scheeners?, froogt
De Bischemer

Keine Kommentare: