Donnerstag, 28. Mai 2015

Ritsch-ratsch-klick

Manchmol denk ich jo dribber nooch, wie sich b'stimmti Technologie mit de Zitt verändert hänn.
Zu denne Apparate, wu ich hit d'ribber schriibe will, git's inzwische schun mindestens drey Noochfolger, däd ich sage:

De erschte Noochfolger ware d'analoge Spiegelreflexkameras. Also die, wu ma des Film-röllili uffe de eine Sitt niie g'legt unn de Film uff de andere Sitt iig'fädelt het.
De nägschde Noochfolger ware d'Digitalkameras, wu ma dann schun gar kei Film meh' bruucht het.
Unn inzwische het jo quasi jeder ä Handy mit so güäter Kamera in de Hosedasch, dass d' "normal" Digitalkamera nur noch bii b'sunders wichtige Anläss mit g'numme wird...

Aber friäjer, do het ma an alle Ecke unn Ende (unn b'sunders bii Tourischte) die "Ritsch-ratsch-klick"-kameras g'sähne. (Wenn Ihr alt g'nüe sinn, dann hänn Ihr sicher schun bii dem Titel g'wisst, worum 's geht, gell??)...
Die kleine, rechteckige Kameras hänn fascht immer so ä dicker, roter Punkt als Üsslöser g'haa, do dran het ma sie au erkenne kinne.


Allerdings war der Film' nit so groß wie die Filmrolle vun de Spiegelreflex-Kameras, unn darum ware die Negative au viel kleiner. So ä richtig's güät's Poschter het ma vun denne Bilder eigentlich nimmi mache kinne.

Unn trotzdem hab ich mir lang so ä Ritsch-ratsch-klick g'wünscht. Aber dann hab ich mir erscht ä Kleinbildkamera, unn später ä Spiegelreflexkamera kauft. Die leyt übrigens hit noch im Schrank, aber fotografiert wird nimmi dämit...


Alles het halt sinni Zitt, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: