Donnerstag, 21. Mai 2015

Verlosse!

< Drama-Modus iig'schalte >
Ma sott's jo küüm glaube...!
Do sieh ich vor Johre uff'em Firme-parkplatz ä nett's Maidli, wu üss'eme Audo mit Freyburger Kennzeige üssstiigt. Sie verzehlt mir, dass sie vum Schluchsee kummt unn au bii IBM schafft.
Dann wechselt sie irgendwänn sogar in de selbe Bereich wie ich, unn vor zwei Johr wechsel ich in ihri Abteilung unn ziäg sogar in ihr Büro mit ii. BADENER UNITED!

Quasi jede Morge hab ich mich g'freyt, wenn ich an ihrere Pinwand denne rote Mini-Bollehüät g'sähne hab...
Endlich ebber, mit dem ma vum Schwarzwald schwärme kann. Ebber, mit dem ma am Määndig z'sämme grinse kann, wenn de SC widder mol g'wunne (oder schmolle, wenn er verlore) het. Ebber, wu 's Freyburger Bächli kennt...

Unn vorgeschtern verkündet sie, dass sie 'kündigt het unn zu 'nere andere Firma wechselt! Des geht doch nit?
Mit wem soll ich denn jetzt bii'm Kaffee badisch schwätze??? Jetzt bin ich ganz verlosse unn ällei!!

De Bollehüät het jetzt ä Trauerflor!


< Drama-Modus üssg'schalte >

Uff de andere Sitt: Wahrschiins bin ich jo selber schuld! Schließlich hab jo ICH vor zwei Monat' ä anderi Uffgab ibbernumme, unn bin quasi freywillig üss ihrem Büro widder üsszoge...
Aber isch des etwa ä Grund, gliich komplett abz'haue??

Schad, schad, schad, findet
De Bischmer

Keine Kommentare: