Donnerstag, 25. Juni 2015

Grenze

Grenze sinn fir uns in Europa hitz'dag quasi kei Thema meh... Üsser, wenn ma in d'Schwyz fahrt, viellicht. Do wird ma nämlich noch kontrolliert...
Wenn mir vun Bischem nooch Oberschopfe fahre, dann nemme mir fascht immer de Weg ibber's Elsaß, will des am schnellschte (un ang'nehmschte) isch. Die uffene Grenze bii Lauterbourg unn Stroßburg sinn fir uns schun so selbstverständlich, dass mir oft schun nit emol meh ä Üsswiis uff d'Fahrt mitnemme...

Des war friäjer jo ganz anderscht. Wenn mir am Sunndig middag nooch Barr zum Flammeküache-esse g'fahre sinn, dann hänn Babba unn Mamma immer ihri kleine, graue Personalüsswiis iipackt. An de Grenz het ma die au regelmäßig vorzeige miähn! Unn irgendwie het ma bii so 'ere Grenzkontroll immer ä schlecht's G'wisse g'haa, au wenn ma im Elsaß nit z'viel iig'kauft g'haa het.

's het aber au Grenze gää, die wu viel schlimmer ware wie die an de Kappeler Rhiinfähre oder uff de Kehler Europabruck:
Wu ich mit'm Ralf in Irland war, do hämmer au ä Abstecher nooch Nordirland g'macht. Was fir ä komisch's G'fühl, dert ibber d'Grenz z'fahre. Des war sogar noch viel beeindruckender als d'DDR-Grenz. Mit Beton-Wachtürm, Grenzer mit Maschineg'wehr unn so. Durch die Sicherheitsanlage het ma nur in Schrittg'schwindigkeit unn im Slalom um die Panzersperre fahre derfe!
Uns als iig'fleischti U2-Fans isch do nadierlich "Sunday, bloody Sunday" im Kopf rum g'schwirrt - b'sunders, wu mir durch Londonderry g'fahre sinn. Üss lütter Angscht vor Autobombe hämmer in dem Städtli nit emol ang'halte, sondern sinn nur eimol quer durchg'fahre.

Au in Belfast hämmer uns dertmols nit wirklich wohl g'fühlt, kann ich mich erinnere. Unn irgendwie ware mir froh, wu mir ä Dag später widder (uff de andere Sitt vun Nordirland) ibber die stark bewacht Grenz z'ruck in d'Republik Irland g'fahre sinn...

Ob des hit wohl noch genau so isch??, frogt sich
De Bischemer

Keine Kommentare: