Montag, 15. Juni 2015

Uffregung in Oberschopfe

Am vergangene Wocheend, wu mir uff "Heimatb'süach" in Oberschopfe ware, isch's am Friddig Obend jo richtig uffregend worre.

Mir sinn uff'em Balkong bii minnene Eltere g'sesse, vun wu üss ma ä güäter Blick ibber Oberschopfe unn d'Rebe drumrum het. Unn mit einem Mol isch do de Bolizeyhubschrauber rum'kurvt, Feuerwehr unn Bolizey sinn mit Blauliacht durch de Ort g'fahre , unn ibberall (sogar im Grasgarte nebe uns) sinn Litt mit Daschelampe unn Süachhund' rumg'loffe.

Z'erscht hämmer uns nadierlich Sorge g'macht, dass die ä Verbrecher süache kinnte (unseri Hüüsdiir isch wege de Hitz au noch wagewitt uffg'stande...), aber dann hätt d'Bolizey sicher kei so Raudau bii'm Süache g'macht.

Inzwische wisse mir au, dass der ganze Huddel wegen'ere verwirrte Frau üss'em Emmaus g'sii isch, die dann am End au g'funde worre isch...


Güät, wenn so ebbis glimpflich üssgeht, findet
De Bischemer

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Nobet Werner
Ich han scho lang nimmi so richtig schwarzwäldersich gschwätzt (wirschs merge und eigentlich häm mir au a wäng än andere Dialekt, abber ich denk sisch egal ... de Versurch zählt).

Die verwirrde Frau kenn ich zwar nid, aber ich war au grad in dienere Heimat. Und weisch, was d'lucie gseit hät? Ganz ohne min Ifluss?
D'bräzle sin dusend mol besser als in Nierder-Olm. Nägscht mol bring ich eini mit.
Ade, diene Schwarzwälderi