Donnerstag, 11. Juni 2015

Landschüälheim

Unser Lu isch zum erschte Mol im Landschüälheim. Unn des in de verte Klass!

Mir sinn dertmols zum erschte Mol in de achte Klass ins Landschüälheim g'fahre. Nooch Titisee-Neustadt. Oh Mann, des war ä wildi Zitt...
Nit nur die Üssflüg unn Aktione, die mir in derre Woch g'macht hänn, ware wild. B'sunders unser Schloofzimmer war ä einziger Chaote-hüffe. Nit ummesunscht het unser Zimmer de Spitzname "Bunker 17" bekumme. Unter zwei oder drey Ermahnunge unn Lehrerb'süache am Obend isch's do eigentlich nie still worre, unn die kreative Liäder, wu mir do erfunde hänn, sinn Johre später noch zitiert worre!
Wenn ich nur dran denk, wie mir de Baba vum Doni veralbert hänn, will des Liäd "Theo, wir fahrn nach Lodz" sich so güät het umdichte lehn...

Aber in de vierte Klass wird's hoffentlich ä weng zivilisierter züägehn, hoff ich. Üsserdem sinn die Kids jo nur zwei Nächt lang furt. (Unn trotzdem hänn manchi Mama's sich ang'stellt, als däde ihri Kinder uff de Russlandfeldzüeg uffbreche...)


De nägschde Schritt zum Großwerre, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: