Montag, 16. März 2015

Wuanderscht g'lese(20)

Wie kinnt's au anderscht sii, hit hab ich widder mol ä Websitt zum Thema "Verreise" fir Eych:

Ibber Oschtere fliäge mir dies Johr widder uff unser geliebt's Sardinie, sodass der Urlaub widder mol so ebbis wie "Heimkumme in de Ferne" sii wird.
Unn will mir inzwische schun zum siebte oder achte Mol in Alghero sinn, kenne mir au d'meischte Sehenswürdigkeite in de Umgebung. B'sunders nadierlich d'Strände, obwohl ma sogar bii'm letschte Urlaub noch zwei Stränd' entdeckt hänn, bii denne mir friäjer noch nie g'sii sin.
Ganz b'sunders frey ich mich aber au uff die Städtli, wu's in de Umgebung vun Alghero git, unn zu denne ma so scheeni Üssflüg hin mache kann. Wie Bosa, zum Beyspiel:



Do het sogar kürzlich de Lu g'sayt dass er do mol widder hin will, will's ihm dert 's letschte Mol so güät g'falle het.
Trotzdem süach ich nadierlich immer widder nooch Informatione, was ma uff Sardinie denn noch so mache kann, sähne sott oder eifach erlebt haa müäß. Unn do bin ich uff de Blog Pecora nera g'stoße. Des heißt jo soviel wie "schwarzes Schoof", was fir ä Websitt ibber Sardinie ziemlich passend isch, find ich.


Do git's nit nur Informatione ibber d'verschiedene Regione vun de Insel, sondern au Veranstaltungstips, Hintergrundinformatione unn G'schichtli rund im Sardinie.

Wenn Ihr also an Sardinie interessiert sinn (unn b'sunders, wenn Ihr noch nit an Sardinie interessiert sinn), dann sotte Ihr umgehend die Sitt b'süache!

Dann wird Eych Sardinie au packe, glaubt
De Bischemer

Keine Kommentare: