Montag, 30. März 2015

Déjà-vu zum erschte...

Wenn alles klappt (unn an ebbis ander's will ich im Moment gar nit denke), dann stehn mir hitt noochmittag widder in Alghero am Meer unn schaue im Sunneschiin uff 's Cabo Caccia!
Die fascht zweihunder Meter hohe, wysse Felse, wu do üss'em blaue Meer rüss stiige, die lehn jedes Mol min Herz widder höher schlage!

Bii unserm erschte B'süach in Alghero sinn d'Sandra unn ich jo sogar mit'em Fahrrad zum Cabo g'fahre, aber bequemer isch's halt schun mit'em Audo.
Ich bin mir zwar nit ganz sicher, aber wahrschiins simmer bii jedem Uffenthalt in Alghero au mindeschtens ein Mol dert hin g'fahre, um vun obe de Blick uff Alghero z'genieße, an denne steile Felse nunder unn nibber zu de Isola Foradada z'schaue, unn die schier endlos lang Trepp zu de Neptunsgrott' nunder (unn au widder hoch) z'laufe...
's Cabo Caccia isch halt eifach (nebe all denne Stränd) ä echter Höhepunkt im Alghero-Urlaub!



Unn des scheenschte: Dies' Mol hämmer ä Appartment am Stadtrand vun Alghero mit Meerblick, wu ma eigentlich vun de Terrass' üss 's Cabo Caccia sähne miäßt... Ich bin echt g'spannt!

Unn ibber des zweite "Déjà-vu" verzehl ich Eych wahrschiins nägschd Woch, verspricht
De Bischemer

Keine Kommentare: