Donnerstag, 12. März 2015

Kei flotter Dreyer

Wenn ich mit'em Rucksack uff Tour war, dann bin ich eigentlich immer ällei oder z'zweit unterwegs g'sii. Nur ein Mol, do hämmer ä Rucksackurlaub z'dritt g'macht.

's war in derre Zitt, wu ich zwar in Siegen g'schafft hab, aber mindeschtens jedes zweite Wocheende nooch Oberschopfe g'fahre bin unn mich mit minnene Kumpels troffe hab. Meischtens in Lohr im "Pub", des war zu derre Zitt unseri klari Stammkneip.
Unn bii so 'eme Obend im Pub, zwische Bier, Billard unn Kicker, sinn de E.T. unn ich uff die Idee kumme, z'sämme nooch Malaysia z'fliäge. Mit'em E.T. war ich im Johr dävor schun in Chile / Argentinie g'sii, unn des het eigentlich ganz güät harmoniert.
Die Idee mit Malaysia hämmer dann au 'em Kai verzehlt, mit dem ich schun vorher zweimol in Urlaub war - unter anderem sechs Woche lang durch Australie. Er war sofort Fiir unn Flamm fir die Sach! Mir hänn uns alli drey super verstande, also war die Entscheidung liicht, dass ma diesmol z'dritt in Urlaub fliäge.

Schun de Anfang vun dem Urlaub war chaotisch, will ma ä halber Dag lang in Frankfurt uff de Fliäger hänn warte miän. Immerhin hämmer do däbii Frosch unn Borg kenne g'leert (aber die G'schicht hab ich Eych do schun verzehlt...)
Zwei Dag lang simmer dann mit denne zwei Maidli in Singapur z'sämme g'sii, aber schun dert het sich andyttet, dass drey Männer (unn zwei Fraue) kei güäti Mischung isch. Unn bii derre Tour durch Malaysia isch's dann immer öfter bassiert, dass ma in'ere "zwei gege einer"-Situation g'landet sinn.
Strand oder Wandere?? Fast Food oder Garkuchi?? Lang schloofe oder friähj uffstehn?? Rechts rum oder links rum?? Irgend einer het also permanent de Kürzere 'zoge... Unn bleederwiis (so hab ich's wenigschtens noch im Kopf) bin ich dann meischtens derjenige g'sii, wu zwische denne Vorschläg vun de andere zwei het entscheide miän. NERVIG!

Ich will jetzt allerdings au kei falsches Bild mole: Im Große unn Ganze war der Urlaub nadierlich klasse - wie kinnt's au anderscht sii, bii drey so güäte Kumpels... Aber am End ware mir uns alli drey einig, dass ma zwar güät mit enander üsskumme, dass ma aber definitiv nie meh so ä Urlaub z'dritt unternemme werre.
Unn wenn ich jetzt nooch ibber zwanzig Johr dribber räsonnier, dann merk ich, dass in de Zwischezitt keiner vun uns mit 'eme andere vun uns je widder ä längerer Urlaub g'macht het!

Sache git's, wundert sich
De Bischemer

Keine Kommentare: