Donnerstag, 19. März 2015

Geha oder Pelikan?

Ganz selte het sich jo friäjer (züe minnere Schüälzitt) d'Welt so in zwei Lager 'teilt wie bii de Froog, welcher Füller ma het. Entweder ma het de Pelikan-Füller im Mäppli g'haa, oder ebbe ä Geha (mit Reservetank!).
Ich selber hab jo nie ä Geha b'sesse, sondern vun Anfang an ä "Pelikano". Darum bin ich jetzt gar nit sicher, ob's bii denne Geha's au die Patrone-Kügili gää het - weiß des einer vun Eych noch??
Die Kügili ware in mancher langwiilige Schüälstund d'Rettung, wenn ma mit'em Disch-Noochber Füäßball mit zwei Geo-dreyecke spiele het kinne. Aber so unufffällig die Kügili au ware, sobald ma sie üss Versähne vum Disch runter g'schosse het, unn des Kügili ibber de Bode g'hopst isch, dann isch's garantiert de halbe Klass (unn 'em Lehrer) uffg'falle, dass ma sich grad mol widder mit ebbis komplett anderem als 'em Unterricht b'schäftigt het...

So etwa in de achte, niinte Klass war dann aber irgendwänn nimmi d'Marke vum Füller relevant, sundern 's Design. Ich kann mich noch d'ran erinnere, dass ich ziemlich lang ä gääler Füller mit schwarzem Fleckemuschter g'haa hab. Ob's jetzt ä Giraffe- oder ä Leoparde-Design war, des kann ich nimmi sage. Aber er war uff jede Fall unverwechselbar!

Info am Rand: Witzigerwiis (unn des war uns friäjer nadierlich nit bewußt, het uns aber au nit interessiert) kumme beide Füllermarke üss de selbe Stadt. Üss Hannover nämlich. Inzwische het Pelikan Geha g'schluckt, aber so wirklich relevant isch des au nimmi, wenn ich mol in d'Mäppli vun minnene Kinder lüäg - Do find ich alles, aber kei Pelikano meh...!

Eigentlich schad, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: