Donnerstag, 4. Juli 2013

Sunneschirmli

Wisse Ihr, was ich schun lang nimmi g'sähne hab? Die Sunneschirmli, die wu's friäjer immer uff de Iisbecher gää het....
Hit sinn die nur noch in Cocktails drin, hab ich's G'fühl... Ich glaub jo, des ware so ziemlich 's erschte, was in Masseproduktion "made in China" herg'stellt worre isch.


So... hab grad mol kurz im Internet rescherschiert: Die Schirmli kann ma inzwische fir weniger als fünf Cent 's Stück kaufe! Also garantiert immer noch "made in China", däd ich mol sage! Die sinn jo üss so fiine Holzstängli g'macht, do miäßt in Ditschland ä Inschenieur erscht ä Maschin erfinde, die so kleini Schirmli automatisch produziert. Sunscht kinnt ma's nit erzahle...!

Wu ich klei war, do het mich die filigran Fiinmechanik in denne Schirmli immer fasziniert! Unn wie scheen ma immer mit denne Schirmli spiele het kinne - die hänn genau d'richtig Größi fir d'Playmobi-Figure g'haa!
Wenn ma des Schirmli üssenander baut het, dann isch meischtens noch irgendwu im Kopfteil ä Stück z'sämmeg'rolli chinesischi Zittung g'sii... Des het nadierlich d'Exotik vun so'eme Schirmli erscht richtig perfekt g'macht...

Eigentlich sott ma viel öfter Cocktails drinke, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: