Montag, 29. Juli 2013

Heimfahrtsglück

Am Samschdig war's also sowitt: Nooch zwei Woche in Westkapelle hämmer unseri Bündel packt unn sinn widder heim g'fahre. Unn als ob sich des Dörfli druff iig'stellt hätt, het's genau an dem Dag 's ensprechende Abschiedswetter gää: Neblig unn diesig war's, unn um einiges kälter als in de ganze zwei Woche dävor:



Es isch au minütlich dunkler worre, unn mir hänn's grad noch g'schafft, im Trockene unser ganzes Ziigs ins Audo z'packe. Küüm simmer losg'fahre, do isch ä Unwetter los'broche, dass ma fascht nit mol mehr fahre het kinne!

Unser Plan war jo, an dem Dag noch ä Abstecher nooch Brüssel z'mache, aber nooch anderthalb Stunde, wu mir bii Antwerpe g'sii sinn, het's immer noch g'schyttet wie üss Eimer. Dert hänn mir uns dann entscheide miän, ob mir de Schlenker ibber Brüssel fahre, oder lieber direkt heim welle.
D'Sandra, optimistisch wie immer, het mich ibberredet, noch nit heim z'fahre. Sie het g'meyt, dass es sicher rechtzyttig uffheere wird, damit mir uns Brüssel anschaue kinne. Also hämmer's g'wagt!

Unn was soll ich Eych sage...? Uff'em Brüsseler Audobahnring isch's schun heller worre, unn wu mir am Atomium üssg'stiege sinn, het's tatsächlich uffg'heert z'rägle!



Was war ich froh! Sither ich des Atomium als Kind uff Memory-Karte bewundert hab, hab ich des unbedingt mol in echt sähne welle! Unn jetzt het's endlich 'klappt!
Die Konschtruktion isch jo au wirklich gigantisch! Mehr wie hundert Meter hoch, silbrig spiegelnd unn glänzig, unn ma kann tatsächlich bis in die oberscht vun denne Kugle nii gehn! Was ä Erlebnis!!

Während mir des Atomium erkundet hänn, het's zwar noch einigi Wolke g'haa, aber dänooch, in de Innestadt, hänn mir des Sightseeing bii perfektem Wetter abhalte kinne!
De Rescht vun de Heimfahrt war dann au nur noch halb so schlimm, will ma mit dem Brüssel-Stop echt ä würdiger Urlaubs-Abschluß hin bekumme hänn...


Unn jetzt het uns de Alldag widder, sinniert
De Bischemer

Keine Kommentare: