Donnerstag, 11. Juli 2013

Mit'm Babba am Baggersee

Ä Sach, die wu mir in Bischem fehlt, isch ä Baggersee. Friäjer in Oberschopfe, do het ma jo ä breiti Üsswahl an Seen g'haa, wu ma zum Schwimme het hin kinne. Als Teenies ware jo de Schutterner unn de Kippenewiller See am "coolschte", unn nooch denne wilde Johr hab ich de Niederschopfener See schätze g'leert, aber als Kinder simmer fascht nur an de Oberschopfener Baggersee 'gange. Oder besser g'sayt: 'G'fahre worre.

Im Summer het de Babba manches Mol nooch Fiirobend unseri "Schwimmi"-Styrporbretter ins Audo packt unn isch mit uns an de See nüss g'fahre.
Ich kann mich erinnere, dass die Schwimmis (so etwa ä Meter lang und fascht wie ä Surfbrett g'formt) immer die Sensation am Baggersee ware. Die het nämlich sunscht kei anderer g'haa... Ich hab kei Ahnung, wu de Babba die her organisiert g'haa het...
Als Teenies hämmer die sogar manchmol uff'em Fahrrad mitg'numme, aber des war immer so ä Sach, will die Fahrtwind die gern vum Gepäckträger g'risse het...

Will de Babba dertmols noch nit schwimme het kinne, het er sich immr ä Klappstüäl unn d'Zittung mitg'numme. Während mir g'schwumme sinn, het er sich vun de Schnooge fresse lehn, het d'Zittung g'lese unn het in regelmäßige Abständ g'rüefe: "Schwimme nit so witt nüss, ich kann Eych nit rette!"

Was war des fir ä scheeni Zitt, wenn d'Sunn langsam unter gange isch, am See isch's rüähig worre, unn ma het sich noch ä weng im lauwarme Wasser triibe lehn. Verständlicherwiis het de Babba immer als erschter g'nüe g'haa, unn trotz Motze unn Meckere hämmer viel z'friäj widder heim miän!

Ob die Schwimmbretter noch irgendwo in Oberschopfe rumleye, froogt sich
De Bischemer

Keine Kommentare: