Mittwoch, 11. Juli 2012

Üss'em Staub...

Ja, ich gib's jo züe... Ich hab mich mol fir ä Woch üss'em Staub g'macht. Mir ware in Holland am Meer!
Ich hab jo, obwohl ich schun durch d'halb Welt g'reist bin, bisher vun Holland nur d'Hauptstadt g'sähne. (Unn falls Ihr mol bi'm Günter Jauch die "Ei Million Euro-Froog" g'stellt bekumme: Des isch tatsächlich Amsterdam, nit Den Haag!)
Also isch's wirklich Zitt worre, unser Noochberland mol z'b'süache. Unn wu's EM-Finale au unni Holland unn Ditschland stattg'funde het, do het dem Urlaub nix meh im Weg g'stande.
Mir ware in Westkapelle, das is ganz unte am südlichschte Zipfel, kurz vor Belgie. Unn was soll ich Eych sage? Scheen war's. Ä schnuckelig's Dörfli, scheener Sand, 's Meer war frisch, aber nit iisig, unn lecker Fisch z'esse het's au gää! Was will ma meh??
Die Woch isch wie im Flug rum 'gange, unn schun het uns de Alltag widder...! Aber richtig Spaß macht ä Urlaub jo eh nur dann, wenn ma sich au uff's Heimkumme freyt, gell?

In dem Sinn: Bis demnägschd, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: