Donnerstag, 19. Juli 2012

Kartoffelkäfer-Doni

De Doni, des isch einer vunn minnene Schüälkamerade üss Oberschopfe g'sii. Eigentlich heißt er jo Ralf, aber will des in derre Zitt so ä Modename war, unn mir mehreri Ralfs in de Klass g'haa hänn, isch er wege sinnem Noochname halt nur "Doni" g'rüäfe worre.
Mit'em Doni hab ich so einigi Sache erlebt... Mir falle uff Anhieb ä baar G'schichte ii, die ich Eych emol verzehle müäß. Des isch d'erscht:

Dertmols het's unter uns Klassekamerade zwei Gruppe vun Kinder gää: Die, wu daheim im Garde, uff'em Feld unn in de Landwirtschaft mithelfe hänn miän, unn die andere, die mit de Eltere in de Stadt g'wohnt oder kei Landwirtschaft g'haa hänn. De Doni het, wie ich au, zu de erschte Sort g'heert. Also war er au immer widder mol "zwangsverpfichtet", im Garde z'schafft.
Iich find's jo richtig unn wichtig, dass d'Kinder daheim mithelfe. Aber des eine Mol war's schun ziemlich "speziell", wu ich (mit'eme zweite Ralf, wenn ich mich richtig erinner) bi'm Doni vorbey g'schaut hab. Mir hänn ihn zum "Stroomere" abhole welle. Do isch er, mit Gummihändschig an, im Garde g'stande, will er im Kartoffelfeld d'Kartoffelkäfer absammle het miän. Unn will 'e ihm wohl z'uffwändig war, die ganze Käfer unn Larve in de Eimer z'sammle, het er die Viecher eifach an de Blätter verdruckt...!
Ihr kinne Eych viellicht vorstelle, was fir ä Iidruck des g'macht het, wenn ä Büä im Kartoffelfeld steht unn Käfer quetscht... Sinnen Spitzname (siehe Titel) het er nadierlich fir ä g'hörigi Zitt lang weg g'haa. Aber 's het dann mit de Zitt au widder g'nüä anderi G'schichte gää, die d'Kartoffelkäfer widder verdrängt hänn...

Biibe g'spannt druff, appelliert
De Bischemer

Keine Kommentare: