Montag, 31. Januar 2011

Z'friede sii

Z'friedeheit isch kei Gabe, die ma vun usse bekomme kann. Des müäß vun inne kumme.
So wie bii uns. Okay, mir kaufe nit alli zwei Johr ä ney's Audo, unn ä Flatscreen-Fernseher hämmer immer noch nit. Vum iPhone oder iPad gar nit z'rede. 's isch nadierlich au ä Froog, ob ma sich ibber des definiert, was ma het, oder ibber des, was ma isch unn erlebt.
Mir freye uns ebbe immer widder an dem, was mir erlebe. Ällei schun de Alltag als Familie macht uns glücklich, aber d'Krönung sinn immer widder unseri Reise! Mir sähne viel vun de Welt, unn im Gegesatz zu viele andere kinne mir unseri Reiseluscht sogar noch z'sämme mit unsere Kinder üsslebe, die au schun Spaß dran hänn!


Zum Glück setze d'Sandra unn ich do d'gliche Prioritäte (sunscht hätte mir uns jo wohl au küüm in Peru bi'm Trecking kenne g'leert, oder??)
Fir ä Rucksackurlaub irgendwo in de Welt verzichte mir beidi gern uff ä ney's Audo oder anderer Schnickschnack... Unn offesichtlich hämmer unseri Kinder au schun so iig'nordet. Kürzlich het de Lukas g'froogt, warum mir kei so toll's Audo wie s'Noochbers hänn (die fahre ä nejer, schicker VW Bus). Aber dann het'm d'Sandra verzehlt, dass die Noochbere halt au nit jedes Johr so interessanti Reise wie mir in de Weltg'schicht rum mache, unn dann het de Lukas g'meynt: "Ah..! Also do sinn mir d'Reise schun wichtiger...!"
Güät so, schließlich hämmer au in 2011 widder vor, einigi neyi Plätz uff de Welt z'sähne... Die Planunge laufe schun!

Unn Ihr werre's dann mitkriege, verspricht
De Bischemer

Keine Kommentare: