Donnerstag, 6. Januar 2011

After-Skate-Parties

Wu ich noch ällei in Mainz g'wohnt hab, so um 2001 rum, do het's im Summer jedi Woch ä "Skatenight" gää. Do sinn ä baar Hauptstroße in de Mainzer Innestadt g'sperr worre, unn dann het ma mit Skates im Kreis rum fahre kinne. Bi'm Gutebergplatz war dann au noch Müssig unn Ständ mit Esse unn Trinke uff'baut, des war immer ä richtig scheen's Obend-Event.
Dänooch sinn mir dann meischtens noch mit fünf, sechs Litt zu mir heim unn hänn Disco g'macht. Uff Skatersocke, mit viel Grappa vunn de Anne unn ziemlich lütter Müssig. Die Parties hänn sich mit de Zitt ä feschter Platz in unsere Wocheplanung g'sichert, unn wu dann's Wetter fir's Skate z'schlecht worre isch, do het echt ebbis g'fehlt. Will ganz unni Anlaß sinn die Parties eifach nit zum fliege kumme...
Zum Glück hänn in dem Hüüs fascht nur alti Litt g'wohnt, die hänn wahrschiens an dem Obend immer 's Hörgerät üssg'schaltet. Anderscht kann ich mir nit erkläre, dass sich nie ebber bii mir beschwert het ibber die lütt Müssig. Ich hab sogar mol minni Noochberi g'frogt, ob mir z'lütt g'sii wäre, unn do war die ganz überrascht, dass ich ibberhaupt so ebbis froge däd.

Oder sie het nur so g'macht, will ich halt so ä netter Noochber war, grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: