Donnerstag, 1. Oktober 2015

Wuanderscht g'lese(23)

De Mainzer Dom het in de Treppestufe am Hinterüssgang die riesig Ammonite-Schneck, wu ich jedem B'süacher in Mainz zeige müäß.
's Stroßburger Münschter isch eh d'scheenscht Kirch im Umfeld vun Oberschopfe, ma kann de Turm jo sogar vum Oberschopfener Wald üss sähne.
In Freyburg heißt's Münschter nit ummesunscht "de scheenschte Turm vun de Chrischteheit", unn d'Münschterwurscht isch längscht Kult.

Aber wenn ich des Panorama vum Kölner Dom sieh, dann froog ich mich echt, ob's DES nit wirklich d'scheenscht Kirch iiberhaupt isch! Mächtig, groß, unn trotzdem luftig, hell unn himmlisch!

Züegää, so ä animierti 360-Grad-Uffnahm am Bildschirm isch nix im Vergliich däzüe, selber mol im Dom z'stehn unn sich so klein, aber trotzdem so b'schützt z'fühle. Aber ich hoff, Ihr hänn trotzdem Eyri Freyd an dem Link. Au wenn's eigentlich "Wuanderscht g'sähne", unn nit "Wuanderscht g'lese" heiße sott...

Viel Spaß noch wünscht
De Bischemer

Keine Kommentare: