Montag, 5. Oktober 2015

Einheitsfiir

Dass am Samschdig "Tag der deutschen Einheit" war, bruuch ich Eych nit verzehle.
Aber dass deswege ä großes Einheitsfescht in Frankfurt war, het viellicht nit jeder vun Eych mitbekumme.

Schun mehrmols in de letschte Johr, wu so ä Fescht g'sii isch, hab ich mir g'wünscht, ich könnt emol däbii sii. Unn jetzt war klar, dass des wahrschiins niemol nähder bii uns stattfinde wird als ebbe dies Johr in Frankfurt. Also nix wie hin!
Will ich am Samschdig ä anderer Termin g'haa hab (unn 's uns wahrschiins mit Kinder eh z'voll g'sii wär) simmer dann am Friddig oben mit de S-Bahn nooch Frankfurt g'fahre.

Wie erwartet war vor de Alte Oper, wu d'gröscht Müssig-Bühne uffbaut g'sii isch, viehmäßig viel los. So viel, dass mir uns lieber durch die Menschemäng durchzwängt hänn unn durch d'Stadt Richtung Zeil unn Mainufer flaniert sinn.
Obe uff'em Kaufhof hämmer uns des ganze vun obe ang'schaut, was fir sich ällei schun ä Erlebnis isch:


Dänooch simmer ibber de Römer (wu widder Müssg g'spielt het) nunder zum Main. Dert war ä großi Licht- unn Wasser-Show, unn wu ma die hinter uns g'haa hänn, isch's inzwische so spät g'sii, dass mir z'friede unn miäd mit de S-Bahn widder heim g'fahre sinn!

Alles in allem war's ä scheen's Erlebnis fir d'ganz Familie, unn de eigentlich Fiirdig hämmer dann zum Üssschloofe unn Erhole g'nutzt.


Ä scheeni Woch wünscht Eych
De Bischemer

Keine Kommentare: