Montag, 12. Oktober 2015

Heimdisco

Immer mol widder, wenn uns dänooch isch, dann veranstalte mir daheim unser ganz persönlicher Disco-Obend.

Dann wird im Wohnzimmer (oder wie ma friähjer g'sayt hätt, in de Stubb) Platz g'macht, ich spiel de DJ, unn wer Luscht het, der danzt. Manches Mol mache d'Kinder mit, b'sunders dann, wenn sie sich Lieder wünsche kinne. Meischtens halte sie aber nit lang durch, sodass d'Sandra unn ich dann d' "Danzfläch" fir uns ällei hänn.

Je nach Stimmung wird's dann ä rockiger Obend mit "Sisters of Mercy" unn "Metallica", oder ä 80er-Obend, wu alles vun BAP bis Kajagoogoo lauft. Bii Ideal unn "...Deine blauen Augen machen mich so sentimental..." wird dann nadierlich gern au mitg'sunge...

Am vergangene Friddig, do ware mir aber ehnder uff'em Techno/Elektronik-Trip. Ich hab "Leftfield", "Chemical Brothers" unn so ebbis rüss g'süacht. De absolute Höhepunkt aber war die Doppel-CD "Reverence / Irreverence" vun Faithless. Uff denne zwei CDs sinn jewiils unterschiedlichi Versione vun de selbe Faithless-Lieder druff...


Kleiner Exkurs:
Friähjer hab ich bii dere CD oft ä Diskussion mit'em Rufus, 'eme güäte Bekannte g'haa, welchi vun denne zwei CDs die besser' isch. Mir hänn immer die Original-Lieder besser g'falle, während de Rufus (als praktizierender Soul-Müssiker) ehnder die Remix-versione bevorzugt het. Inzwische hab ich allerdings au minner G'falle an denne Remixes g'funde, will sie so ä g'wisser Überraschungseffekt hänn.

Aber z'ruck zu unserem "Hüüsmüssig-Obend":
Meischtens geht des mit unserer Disco so lang, bis irgendwänn die Kinder quengle, dass sie endlich mol ins Bett unn schloofe welle. Dann ignoriere mir sie noch fir zwei, drey Lieder, bevor mir dann endlich Rüäh gänn unn sie ins Bett bringe.

Ma soll jo nit jeder Forderung vun de Kinder gliich nochgää, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: