Donnerstag, 30. Juli 2015

Stadtbücherey

D'Lohrer Stadtbücherey nennt sich inzwische jo Mediathek. Wahrschiins, will inzwische nimmi so viel Biacher, sondern immer mehr anderi Medie üssg'liehe werre.

Ich find des echt klasse! Wenn ich dran denk, wie umständlich des friähjer in de Bücherey war... Ällei schun deshalb, will d'Lohrer Bücherey noochmittags immer erscht um halber drey uffg'macht het, bin ich selte hin gange. Unn wenn, dann war's immer ä Huddel, die Biacher nooch'eme Monät rechtzittig widder z'ruck z'bringe!
Wenn ich mich richtig entsinn, dann het ma bii Verspätung sogar fuffzig Pfennig oder ä Mark zahle miän... Kann sich einer vun Eych noch dran erinnere??
Entsprechend bin ich dann ab unn züe nooch de Schüäl entweder in d'Stadt g'loffe (was vum "Scheffel" ä ganz scheen's Stück war) oder bin mit'em Bus nii g'fahre. Dann bin ich aber ebbe bis am halber drey do g'hockt, damit ich die fällig Biacher hab abgää kinne...

Inzwische isch d'Mediathek au ibber Mittag uff, schiints, unn des däd's fir mich, wenn ich noch Schüäler in Lohr wär, um einig's eifacher mache.

So aber bringt's mir nix, stüümt
De Bischemer


Keine Kommentare: