Montag, 3. August 2015

Die bleede Wefzge!!

Dass es dies Johr viel Wefzge git, des hab ich schun länger mitbekumme. Unn des isch nit nur bii uns so, sondern iiberall, schiint's.
Unn dass mich am Samschdig so ä bleed's Vieh in de Buckel g'stoche het, noochdem sie sich in min T-Shirt verirrt het, des wirr ich ibberlebe.

Aber wu ich geschtern g'sähne hab, wie die Viecher uns d'Epfel vum Baum wegfresse, do war rum!
Unser Gravensteiner ('em Lukas sinner Baum) hängt dies Johr zwar so voll, dass ich mir nit vorstelle kann, wie mir die ganze Epfel jemols esse solle. Unn wenn die Wefzge sich die Epfel, wu eh runter fliäge, mit de Omeise, de Miis unn andere Viecher teile, soll's mir au noch recht sii. Do dävun sammel ich momentan eh so etwa ä Eimer voll am Dag uff...
Aber inzwische fresse sie d'halbreife Epfel uff'em Baum an, so dass die füüle unn kabütt gehn! Geschtern obend hab ich sogar mehreri halb uffg'fressene Epfel hoch obbe in de Äscht hänge sähne...
DES GEHT GAR NIT!

Also bin ich obends noch mit'em Obschtpflücker unter'em Baum rumturnt unn hab d'reifschte Epfel 'pflückt, während ich gliichzittig versüacht hab, nit in die ganze Wefzge z'dappe, wu am Bode die nunderg'flogene Epfel fresse...
Vier Kischtli voll hab ich g'sammelt unn in de Keller broocht - ansunschte wär vun denne nooch unserem Urlaub wahrschiins au nur noch abg'fressene Epfelbutzge iibrig bliibe!


Unn demnägscht wirr ich de nägschde Schwung ernte, entschließt sich
De Bischemer

Keine Kommentare: