Montag, 10. August 2015

D'Ortenau vun wittem (44)

Ich bin jo kei regelmäßer "Spiegel"-Leser. Darum hab ich 's z'erscht gar nit mibekumme, wie sich dert ä Redakteur in d'Nessle g'setzt het.
Zum glück git's aber d'Badisch Zittung, wu so ebbis dann au fir mich dittlich macht...

Was soll ich do noch sage?? Als patriotischer Badener kann ich dem Redakteur in sinnere hilflose Rechtfertigung nur so witt züestimme, dass so ä "Schwabifizierung" vun Bade-Württemberg "schmerzlich ... für die Betroffenen ... sein mag".

Allerdings! DES DÜET WEH! Aua!

Ich sieh schun, des mit mir unn dem Hamburger Nachrichteblättli, des wird au in Zukunft kei großi Liebe meh werre...


Aber so Verallgemeinerunge bin ich vun minnere fiäjere Zitt bii de Nordlichter jo au schun g'wöhnt, stüümt
De Bischemer

Keine Kommentare: