Montag, 20. Januar 2014

Unseri DO-X

Als Kind hab ich richtig gern mit Fischer-Technik g'spielt. Mir hänn do dävun einigi Kischte voll daheim g'haa, mit alle mögliche Komponente drin: Motore, Zahnräder, Grundplatte, unn beliebig viel verschiedeni Kleinteile.
Zittwiis ware minni Kumpels unn ich do richtig kreativ. B'sunders mit'em Jürgen hab ich dertmols die wildeschte Konstruktione baut.
Ei Mol, do hämmer ä Flugzeyg baue welle. Unn will mir in derre Zitt so begeischter ware vun de Dornier DO-X, hämmer ebbe des Wasserflugzeyg mit Fischer-Technik baut.
Falls Eych des jetzt nix sayt: Do isch ä Foto dävun:


Unser Kunschtwerk het sicher ä halber Meter Spannwitt g'haa unn het wahrschiins so einigi Pfund g'woge.
Min Babba war vun dem Flugzeyg so begeischtert, dass er 's ins Spielzeygg'schäft in Friesene mitg'numme het. Unn dert isch's tatsächlich als Werbung mehreri Woche lang im Schaufenschter üssg'stellt worre!
Aber irgendwänn isch's dann halt doch widder zerlegt worre, will ma d'Einzelteile fir 's nägschde Projekt brucht hänn.

Eigentlich schad, dass ma's nit vorher fotografiert hänn, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: