Donnerstag, 30. Januar 2014

Shakin' Stevens

Ich hab eigentlich erscht so in de siebte, achte Klass ang'fange, mich "richtig" fir Müssig z'interessiere. Unn will ich zu derre Zitt noch kei Stereoanlag oder Plattespieler, sondern nur so ä Stereo-Radiorecorder g'haa hab, do hab ich mir so einigi Platte vun Kumpels unn Schüälkamerade uff Kassett uffnemme lehn.

Eigentlich ware minni erschte Lieblingsgruppe jo Saga, Police unn Styx, aber d' allererscht Kassett, wu von Schallplatte ibberspielt worre isch, war vum Shakin' Stevens.
Ich sieh's noch vor mir, wie ich ganz uffg'regt vun de Schüäl heim kumme bin, will ich's kümm verwarte hab kinne, endlich die Kassett anz'heere... Ich hab mir de Radiorekorder uff de Kuchidisch g'holt unn während 'me Esse Shakin Stevens g'heert. (In derre Zitt bin ich immer erscht gege halb zwei heim kumme, unn darum hab ich meischtens ällei 'gesse, will d'andere schun längst fertig ware. So hab ich also wengschtens Unterhaltung bii'm Esse g'haa...)
Mit de Zitt isch die Begeischterung fir de Shakin' Stevens dann widder abg'flaut, unn ich bin ziemlich sicher, dass die Kassett au irgendwänn mit ebbis Aktuellerem ibberspielt worre isch...

Aber ich kinnt jo trotzdem mol im Keller in de Kassettekischt süache, sinniert
De Bischemer

Keine Kommentare: