Donnerstag, 28. November 2013

Vorfreyd!

Morge isch es widder so witt! Es geht widder mol uff B'süach nooch Oberschopfe!

Aber diesmol isch (wie übrigens bii jedem jährliche Advents-B'süach) nit Oberschopfe d'Hauptsach, sondern Gengebach!
Mir hänn nämlich im Gengebacher Rothüüs - nai, genauer g'sayt im weltgröschte Adventskalender - g'hiirotet! Ich kann übrigens immer noch küüm glaube, dass des schun widder zehn Johr her isch!

Unn sitheer isch's nadierlich ä scheeni Tradition, dass mir jedes Johr im Advent de Gengebacher Wiihnachtsmärkt b'süache unn zumindescht ei Mol bii'm Fenschter-öffne däbii sin!
Des war übrigens 'es Fenschter an unserem Hochzittsdag:


Jetzt bin ich ganz ehrlich g'spannt, was fir ä Adventskalenderbild dies Mol uff uns wartet (au wenn mir's mol widder nit am zwölfte schaffe werre, dert z'sii)...
Im Internet hab ich g'lese, dass in dem Johr Kinderbüachfigure dran sin...


Ich wirr Eych berichte, verspricht
De Bischemer

Keine Kommentare: