Montag, 18. November 2013

Noch cool!

Am Samschdig obend, mir ware grad mit'em Obendesse fertig, do het d'Sandra Luscht bekumme, mol widder z'danze. Am liäbschte uff lütti Rockmüssig. Also hab ich zwei alti, selber brennti CD's rüss 'kramt unn d'Anlag uff'drillt. Vun Deep Purple ibber Billy Idol, Metallica unn Gary Moore bis zu de Sisters of Mercy war alles däbii, was güät unn lütt isch!

D'Kinder hämmer obbe am Fernseher 's Kinderprogramm schaue lehn, unn mir sinn im Wohnzimmer zwei Stunde lang abg'rockt wie in beschte Arche-Zitte. De Lu isch sogar eimol runter kumme unn het g'froogt, ob mir nit ä weng leiser mache kinne, damit sie's Fernseh' verstehn, aber in dem Moment ware ma egoistisch, do het er kei Chance g'haa!

Etwa nooch'ere Stund isch d'Le dann däzüe kumme unn het ä Wiili mit'danzt. Ich hätt jo nie 'glaubt, dass sie sich fir "Temple of love" oder "Rebel yell" begeischtere kann, aber sie het halt doch einig's an güetem G'schmack vun uns mit bekumme, schiint's!

Irgendwänn het sie dann zu mir g'sayt: "Baba, ich bin aber gar nit cool!" ... "Fir Din Alter bisch Dü cool g'nüe, unn üsserdem müäsch Dü noch gar nit cool sii!", hab ich g'antwortet. Do druff meynt sie: "Warum sinn Ihr eigentlich so cool?" ... 's Beschte, was mir als Antwort do iig'falle isch, war: "Mir hänn halt schun viel meh' Zitt g'haa, um 's Coolsii z'übe!"
Isch des nit herrlich, wenn ma vun sinnere eigene Tochter als cool ang'sähne wird??


Ich bin mol g'spannt, wänn "cool" sich zu "peinlich" wandelt, sinniert
De Bischemer

Keine Kommentare: