Montag, 9. September 2013

Dauerwelle

Was hänn Dauerwelle mit Doktorärbets-Plagiate z'düe? Lehn's Eych erkläre:

In minnere Schüälzitt, do hab ich doch tatsächlich mol, so fir etwa ä halb's Johr, Dauerwelle g'haa. Ich bin vun'eme Klassekamerad, der wu bii sinnene Eltere Frieseur g'leert het, däzüe ibberredet worre. Im Noochhinein eigentlich unvorstellbar, aber wohr...
Okay, 's ware die Achtziger, do ware alli ä weng verruckt, unn Dauerwelle ware echt in... (Ich will nit wisse, welchi Modesünde Ihr üss derre Zitt noch im Keller hänn...!)
Irgendwänn bin ich dann aber widder zur Vernunft g'kumme, unn hab die Welle rüsswachse bzw. abschniide lehn. Do dämit wär des Thema jo eigentlich au erledigt.

Wenn's do nit noch mindeschtens denne eine Kumpel vun mir git, der noch Fotos von mir üs derre Zitt het...
Unn do simmer dann au bii de abg'schriibene Dokterärbet: "Juristisch" sinn die meischte vun denne Vorwürf jo eh verjährt. Aber 's Problem bliibt, dass ma mit so'nere Sach eifach dauerhaft erpressbar bliibt... wie ich mit dem Dauerwelle-Foto...

Mit dem Kumpel müäß ich mich also witterscht güet stelle, grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: