Donnerstag, 23. Mai 2013

Wuanderscht g'lese (7)

Eigentlich bring ich jo nit zwei so "Fremdartikel" hinteränander, aber was ich hit g'lese hab, des will ich eifach witter verteile!
Ihr kenne sicher alli die Sammelsticker, Murmle unn anders Ziigs, die's im Supermarkt an de Kass gitt, wenn ma g'nüe iikauft, gell? B'sunders wer Kinder het, der kann ä Lied dävun singe...
Im Handelsblatt war jetzt ä Bericht dribber, wie raffiniert des isch - oder eigentlich, wie bled mir doch alli sinn, dass mir druff nii fliäge! Wenn ich ällei schun des Zitat lies: "Die Sammelaktionen zielen nicht auf den Hauptentscheider"! Mir lehn uns schlicht unn eifach vun unsere Kinder erpresse!
Aber eigentlich wisse ma des jo selber, gell?

Nur dass de so ä riesiger finanzieller Iifluß het, de verschreckt mich ä weng, meynt
De Bischemer

Keine Kommentare: