Dienstag, 14. Mai 2013

Fliederspray

Jetzt bliähjt jo ibberall widder de Flieder. An viele Ecke sieht ma die scheene wysse oder bordeaux-rote Blütebüschel. Unn wie der Flieder riecht...!
Eigentlich isch es jo echt toll, wenn Blüäme oder Blüte so toll rieche, aber bii Fliider hab ich echt ä Problem...
Friäjer, do het minni Mama immer ä Raumspray mit Fliederduft g'haa. Des het sie zwar selte benutzt, aber wenn, dann het 's ganze Hüüs so viehmäßig nach dem künschtliche Flieder g'schmeckt, dass ma 's eifach nit üsshalte het kinne! Ich bin dann immer nüss g'flüchtet, bis sich der Geruch verzoge g'haa het...!
Ibberhaupt war ich als Büe ziemlich empfindlich, was "güeter Geruch" angeht. Ganz schlimm isch's g'sii, wenn d'Mama in Audo, sobald's einem schlecht worre isch, ihr Kölnisch Wasser üsspackt het. Ällei schun vun dem Geruch het's mich g'lupft (kenne Ihr denne Begriff noch???), unn mir isch's ganz dirmelig worre! Ganz allgemeyn isch mir bii Parfüm immer schlecht worre, au wenn des minni Schwestere nie hänn verstehn kinne!
Unn so het sich ebbe des Flieder-Raumspray in minnere Erinnerung so feschtg'setzt, dass ich de Geruch vun echtem Flieder gar nit wirklich genieße kann...

Aber 's git jo au noch g'nüe anderi duftendi Blüte, tröschtet sich
De Bischemer

Keine Kommentare: