Donnerstag, 9. Mai 2013

Vadderdag

Irgendwie kann ich mich immer noch nit dran g'wöhne, dass hit "minn" Fiierdig isch.. Vadderdag! Des war friäjer immer de Dag, wu mir Kerli ebbis z'sämme unternomme hänn. B'sunders nadierlich die, wu gar kei Vadder sinn... Aber des isch jo wohl au hit noch so!
Aber sither ä baar Johr, do wirr ich jo echt als Vadder g'würdigt an dem Dag. Vor zwei Johr, do het mir de Lukas ä witzigi Tannezapfe-Figur baschtelt, die steht noch immer bii mir im Büro:



Unn fir dies Johr, do hänn sie wohl aus schun widder ebbis vorbereitet.
D'Le, die war däbii au widder ganz speziell: Vorgeschtern sitze mir bii'm Obendesse, do hebt sie mir plötzlich gan uffg'regt d'Hand vor 'd Auge unn meynt: "Schau nit do nooch rechts, do leyt doch Din Vadderdags-G'schenk!" Des het sie baschtelt, dann aber vor lütter Ablenkung vergesse unn nit weg g'rüümt!
Anständig, wie ich bin, hab nadierlich nit hin g'schaut unn loss mich überrasche, was do rüss kummt...

"Eych alle, aber b'sunders de Vädder, ä richtig scheener Vadderdag", wünscht
De Bischemer

Keine Kommentare: