Montag, 17. Dezember 2012

Irischi Impressione (5)

Vun minnem Irland-Urlaub mit'em Ralf hab ich Eych schun so einigi G'schichtli verzehlt. Aber ibber d'Finanze hab ich noch nix g'schriebe. Darum bassiert des jetzt:
Die gröschte Poschte in de Reisekass ware d'Fährtickets (do kann ma leider nit viel dran mache) unn 's Diesel fir de alte Benz. Do hämmer aber noch ziemlich Potential zum Optimiere g'funde. Zum eine, will sich de Benz durch des g'miätliche Fahre mit'em Spritschlucke z'ruck g'halte. De Ralf het sogar angeblich noch nie so wenig Sprit uff hundert Kilometer 'brucht wie in Irland.
De zweite Spargrund war, dass mir öfters des steuer-reduzierte Landwirtschaftsdiesel ("red diesel") tankt hänn! Het ma zwar eigentlich nit derfe, aber d'meischte Tankwarte hänn gar kei Problem dämit g'haa, uns des z'verkaufe. Nur eimol, do het einer Skrupel g'haa. Aber nooch'em Motto "was ich nit weiß, macht mich mit heiß" het er uns zwei alti Plaschtikkanischter g'schenkt, in die er uns dann "red diesel" iig'füllt het. Mir sinn dann um d'Eck g'fahre unn hänn des Diesel selber in de Benz g'schittet... Echt kreativ, die Ire!
Des g'sparte Geld hämmer dann in de dritte Poschte, in "Sprit fir uns", investiert. Meischtens in Cider oder Guinness üss'm Supermarkt, oder obends direkt im Pub (oder alles z'sämme)... Des isch ganz scheen ins Geld gange, aber do het uns jo de Benz g'holfe :-]

Scheen war's, erinnert sich
De Bischemer

Keine Kommentare: