Donnerstag, 13. Dezember 2012

De erschte Triathlon

's isch jo inzwische ä baar Johr her, dass ich 's letschte Mol bi'eme Triathlon mitg'macht hab. Aber 's erschte Mol, des wirr ich sicher nit vergesse.
Es war im Johr 1999, minni (ex-)Freundin het grad mit mir Schluß g'macht g'haa, unn do hänn de Kai unn ich entschiede, dass de Triathlon in Eberbach grad d'recht Ablenkund wär. Also ang'meldet, trainiert unn am erschte September-Wocheend nooch Eberbach g'fahre!
De Kai isch mit'em alte VW-Bulli 'kumme, do hämmer drin schloofe kinne. Mir hänn ihm uff'em Schwimmbad-Parkplatz abg'stellt, so ware am nägschde Morge gliich mitte im G'schähne.
D'Nacht war in dem alte Bus ganz okay, noochdem mir ä Baar Bierli 'trunke hänn. Aber aber am Morge, wu mir uffg'wacht sinn, het's wie üss Eimer g'schittet! Unn leider isch des au d'ganz Zitt während 'em Wettbewerb so bliibe. Okay, vum Schwimme war ma eh nass, aber 's Fahrradfahre het uff nasse Strooße an denne steile Buckel vum Odenwald nit wirklich Spaß g'macht...
Aber hinterher, bii de Siegerehrung vom Skiclub "Grummer Stegge", do simmer uns fascht vorkumme wie in'ere große Familie.
Des het dann au noch lang ang'halte, darum simmer au jedes Johr widder hin g'fahre. Mit immer mehr Litt. Aber wie's halt so isch im Lebe: Irgendwänn isch au des iig'schloofe..

Aber do däfiir hämmer jo 's Bigge-Revival ins Lebe g'rüäfe, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: