Donnerstag, 3. Mai 2012

Irischi Impressione (4)

Ich hab Eych vor eme Wiili schun ä weng vun minnem Irland-Urlaub während 'em Zivildienscht verzehlt. Jetzt kriege Ihr noch ä witter's G'schichtli dävun:
De Ralf unn ich sinn jo dertmols mit'm alte Benz krizz unn quer ibber die Insel g'fahre. Unn g'schloofe hämmer fascht immer im Audo. Des isch eigentlich ganz güät 'gange, will ma die Vordersitz so witt het runter schrüübe kinne, dass sich mit de Rückbank ä gradi Liegefläch ergää het. Uff de Fahrersitt war dann halt nur noch 's Lenkrad im Weg. Aber will des Lenkrad nur mit'ere Schrüüb feschtg'macht war, sinn mir schnell uff die Idee kumme, es obends abz'schrüübe unn in de Kofferraum z'lege. Fertig war des Luxusbett!
Am nägschde Morge hämmer's dann zum Witterfahre eifach widder druff g'steckt. Des het fescht g'hebt, war also fir uns gar kei Problem. Mir hänn's j g'wisst unn sinn entsprechend g'fahre...
Aber ä baar Trämper hämmer schu güät erschreckt, als ma bi'm (langsame) Fahre uff grader Streck eifach mol 's Lenkrad rüssg'lupft hänn! Ich glaub, die ware dann doch froh, wu die zwei verruckte Ditsche sie dann im nägschde Ort widder abg'lade hänn :-)

Was hänn mir fir ä Spaß g'haa, weiss
De Bischemer

Keine Kommentare: