Montag, 23. Januar 2012

Bubbe

Geschtern war unseri ganz Familie im Kino. Unn mir hänn ä Bubbe-Film ang'schaut. Aber nit mit irgendwelche Bubbe, sondern mit de MUPPETS!
Erscht emol war des minner Wunsch, denne Film z'schaue, aber zum Glück sinn die Muppets jo au ebbis, wu ma d'Kinder mit nemme kann. Die beide sinn dann au relativ schnell in dem Film uff'gange, b'sunders de Lukas het richtig mitg'fiebert. Sogar obends im Bett het er mich immer widder ä baar Szene vum Film verzehlt, die wu er so toll g'funde het!
Unn ich? Ich bin mit'eme breite Grinse üss'em Kino nüss kumme, glaub ich. B'sunders die Show, wu d'Muppets dann hing'glegt hänn, die isch so toll g'sii wie in alte Zitte! De Kermit unn d'Miss Piggy, de Gonzo, de Fozzie unn die Müssig-Band unn all die andere! Was ä Spaß!! Ganz großes Kino, wenn Ihr mich frooge!

Do wird ma widder Kind, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: