Montag, 19. Juli 2010

D'Ortenau vun Wittem (4)

De ehemalige Rektor vun de FH Offeburg, de Herr Adam, isch g'storbe. Adé Adam, kinnt ma also widder sage!
De Herr Adam het minni Diplomurkund noch unterschriebe. Grad in sinnene Rektorjohr hab ich uff de FH Offeburg studiert. Okay, zwischedrin
hab ich nochmol zwei Johr Paus g'macht fir de Zivildienscht, aber 's het dann grad noch g'reicht, damit de Herr Adam vor sinnem Ruhestand minni Urkund het unterschriebe kinne.
Immerhin het er jo die FH so groß unn güät g'macht, wie sie worre isch. Unn b'sunders in de Nachrichtetechnik (minnem Fachbereich also) het er ziemlich stark mit bestimmt, wu de Weg hin gehe soll. Unn wenn ich so uns Absolvente anschau, dann het er wohl kei so schlechter Iifluss g'haa, will ich mol sage...
Wu immer er jetzt isch, ich wünsch ihm, dass es ihm güät geht!

Hüät ab vor'm Herrn Adam, salutiert
De Bischemer

Keine Kommentare: