Montag, 26. Juli 2010

Siegener G'schichte (1)

Dass ich ämol drey Johr lang in Siegen g'wohnt hab, des hab ich schun verzehlt, oder?

Vor kurzem war ich jetzt jo erschte Mol mit minnere Familie 's in Siegen. War schun echt komisch! Vor allem, will sich in de letschte vierzehn Johr doch einiges verändert het. Ich hab sogar ä baar Sache gar nimmi uff Anhieb g'funde!
Am schlimmschte war jo immer 's Wetter in Siegen. G'rägelt het's so viel, des hab ich als sunneverwöhnter Badener jo gar nit glaube kinne!
D'erschte drissig Dag lang bin ich wirklich JEDE Dag mit nasse Fiäß vum Schaffe heim kumme!! Entsprechend ware jo au die Sprüch, mit denne ich in Siegen begrüßt worre bin: "Was isch schlimmer als Verliere? Siegen nadierlich!". Oder "Wuran merkt ma in Siegen, dass de Summer kummt? De Rege wird wärmer"!
Wu mir jetzt dert ware, do het ma des allerdings küüm glaube kinne. 's war jo an dem Wocheend so heiß, dass d'Schnecke belle, unn im ganze Siegerland het d'Sunn g'schiene. Unn do isch sogar Siegen mit sinnene ganze schwarze Schieferschindelhiiser nur halb so häßlich!


Entsprechend simmer au ibber d'Landstrooß nach Siegen nii g'fahre, do kriegt ma meh vum Wald drumrum mit als vun de Stadt selber. Des hilft...
Aber d'Krönung war des: Genau, wu mir an minnere alde Arbeitsstell dran durch g'fahre sin, do isch uns ä super scheeni, glänzig polierti, griäni Ent entgege g'fahre kumme. Genau wie d'Waltraud, mit dere ich dertmols durch Siegen g'fahre bin!

Wie b'stellt ebbe, grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: