Donnerstag, 22. Juli 2010

Monatsgedicht: Juli

Pünktlich zum Wetterumschwung (des het jo bii minnene Monatsgedichtli fascht schun Tradition, gell?) git's hit 's Juli-Gedicht:

Juli
Summer find ich richtig toll,
Des isch, was ich sicher weiss!
's Schwimmbad isch zwar brechend voll,
Unn es isch zum koche heiß.

Aber was ich do dran mag
Wird jetzt jeder gliich verstehn:
So ä heißer Summerdag
Isch üss viele Gründe scheen:

Blauer Himmel, Sunneschiin,
Immer ibber drissig Grad,
Kummt als Summerwetter hin,
Alles and're wär doch fad!

So viel z'esse wachst im Garde,
Nit nur's Wetter isch de Hit:
Ich kann's immer küüm verwarde
Bis es mol Tomate gitt!

Au Salat, unn Erbse, Bohne,
Unn noch all des ander G'miäs,
Drusse isch ma "oben ohne"
Brucht kei' Socke an de Fiäß!

Nei, in ferni Länder fliäge
Däd ich echt im Summer nie!
Lieber jetzt im Garde liege...
's kann jo nirgends scheener sii!


Kei Angscht, de Summer kummt z'ruck, glaubt
De Bischemer

Keine Kommentare: