Montag, 1. Februar 2016

Fischerdübel unn Fischertechnik

Jetzt isch also de Artur Fischer g'storbe...
Die Fischer-Dübel sinn nadierlich sinni berühmtschti Erfindung. Wer het nit selber schun alli verschiedene Größe vun denne Dübel in de Hand g'haa, unn wie viel Sache hänge nit in jedem Hüüs an Schrüübe, wu von solche Dübel abhänge??

Aber fir mich sich ä anderi Erfindung vun ihm viel prägender g'sii: 's Fischertechnik!
Ang'fange het's bii mir mit sibbe oder acht, wu ich minner erschte Kaschte Fischertechnik g'schenkt bekumme hab. Ich glaub, do git's sogar noch ä Foto dävun, wie ich an Wiihnachte denne Kaschte präsentier...
Später dann hänn minni Eltere aber ä Quelle bii Bekannte uffg'macht, wu mir die Stängli, Klötz' unn Motore nit orignalverpackt in Schachtle, sondern quasi als "Schüttgut" in große Kischte bekomme hänn.

Johrelang sinn die Kischte bii mir unter'em Bett g'stande, unn immer widder hab ich, ällei oder mit Kumpels, wildi Sache üssdenkt unn baut.
Ob's Fliäger, Audos, Roboter oder anderi Maschine ware, het kei Roll g'spiel - mit Fischertechnik hämmer alles hinbekumme!
Eimol isch sogar ä Do-X vun uns, des große Dornier Wasserflugzeyg, im Spielzeuglade in Friesene üssg'stellt worre...

Wenigschtens eini vun denne Kischte hab ich mit nooch Bischem g'numme, unn z'sämme mit de Kinder sitz ich immer noch ab unn züe dran unn bau ebbis.

RIP, Alfred Fischer! Dü warsch ä toller Erfinder, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: