Montag, 22. Februar 2016

Sturm in Oberschopfe

Am Wocheend war ich sither langem mol widder älley in Oberschopfe.
Samschdig morge. Im Wetterbericht isch Sturm vorherg'sayt. Ich wach uff, will de Wind an de Rollläde schittelt.
Sofort geht's Kopfkino los:

* Zapp * Wiihnachte 1999:

Zweiter Wiihnachtdag, Sunndig morge. Im Wetterbericht isch Sturm vorherg'sayt. Ich wach uff, will de Wind an de Rollläde schittelt. De Orkan Lothar het de Schwarzwald erreicht.
Mit minnene Eltere bin ich abwechselnd vum Stubbefenschter zum Kuchifenschter unn z'ruck g'wechslt, um z'beobachte, was bassiert:
"Jessis, schau mol, do fliägt ebbis durch d'Gegend!"
" Oh je, dert dribbe im Dorf sin d'erschte Dachziegel nunder keyt!"
"Schau mol, im Wald legt's jo richtig d'Baym um!"
"Herrje, jetzt fehle dert noch meh Ziegel, des Dach isch jo halber abdeckt!"
Was ware mir froh, dass bii uns am Hüüs nix bassiert isch! Aber die Schäde am unn im Wald kann ma bis hitt noch beobachte!

* Zapp * Z'ruck in d'Gegewart:

Jetzt am Wocheende isch zum Glück alles glimpflig üssgange. Kei Vergliich mit'em Lothar!
Ich hab am Sunndig sogar im Wald jogge gehn kinne, au wenn des Süüse unn Brüüse in de Tannewipfel sich manchmol schun ziemlich unheimlich ang'heert het...


Alles güät, berüähigt Eych (unn sich)
De Bischemer

Keine Kommentare: