Freitag, 5. Februar 2016

Zombies, Run!

Ich jogg jo ganz gern durch d'Gegend, solang 's Knie mitmacht.
Normalerwiis hör ich do däbii selte Müssig, üsser wenn ich mich durch güäti Lieder noch ä weng meh motiviere oder ablenke will.

Kürzlich hab ich aber ä Prägrammli (ä App, also) uff'em Handy installiert, wu mich bii'm renne unterstütze soll: Die App heißt "Zombies, Run!"
Do däbii geht's um die G'schicht, dass ma als "Runner Nr. 5" in 'ere Siedlung lebt, wu d'Mensche mitte in 'ere Zombies-Welt existiere. Unn als "Runner" müäß ma dann üss derre sichere Siedlung rüss, um in verschiedene Missione entweder Proviant unn Material z'sammle, ebber z'rette oder d'Zombies vun de Siedlung abz'lenke...

So rennt ma also los, het d'Kopfhörer uff unn kann sinni Lieblingsmüssig anhorche. Ab unn züe kriegt ma dann "ibber Funk" Informatione üss de Siedlung, während ma so vor sich hin lauft.
Wenn dann plötzlich die Meldung kummt: "Warning! Zombies detected!", dann müäß ma sofort ä Sprint von etwa einere Minüt hinlege, damit ma vun denne Zombies nit erwischt wird. Je nachdem, wie schnell ma isch, heißt's dann entweder "Zombies evaded" (wenn ma sie abg'hängt het), oder "Zombies 50 meters.... 15 meters..." unn so witter (wenn ma z'langsam isch")...
Kinne Ihr Eych vorstelle, wie unheimlich so ä Zombie-G'schrey direkt hinter einem isch, wenn ma im Dunkle älley uff'em Radweg unterwegs isch???
Schau do, des isch ä Üssschnitt üss'em Laufprotokoll (Zitt pro Kilometer) vun minnem letschte Lauf - do sieht ma genau, wänn die Zombies hinter mir her ware, gell??



Wenn ma dann so ä Mission erfolgreich abg'schlosse het, dann kann ma in derre App mit de g'sammelte Gegeständ die Siedlung witter uffbaue. Quasi Sim City mit Laufkomponente...
Ihr sähne: Des isch ä echti Motivation fir so ä Intervalltraining.


Ä scheen's Wocheeend wünscht Eych
De Bischemer

Keine Kommentare: