Donnerstag, 19. Juni 2014

Freyhändig fahre

Am Wocheend hämmer zum erschte Mol mit de Kinder "Stadt der Engel" g'schaut. Einer vun minnene Lieblingsfilme, mit 'em Nicholas Cage, wu ich eh gern schau, unn de Meg Ryan (everybody's darling).
Genau g'numme isch des jo nur ä Remake vun "Der Himmel über Berlin", aber in dem spezielle Fall g'fallt mir mol die Hollywood-Version besser als 'es Original.

Aber des hab ich eigentlich gar nit verzehle welle...
Gege End kummt in dem Film jo die entscheidend Szene, wu d'Meg Ryan uff'em Fahrrad freyhändig d'Strooß am Lake Tahoe nunder fahrt, mit 'eme Holzlaschter z'sämme stoßt unn stirbt. Ich krieg jedes Mol widder feuchti Auge, wenn ich des sieh... Vor allem, wie de Nicholas Cage mit sinnem Dackelblick dann leidet...

Am nägschde Dag hämmer dann ä Radtour mit de Kinder g'macht, unn wu mir so vum Middelbersch des lange Stück Richtung Bodenheim nunder g'fahre sinn, hab ich mich echt beherrsche miän, dass ich (als Vorbild vor de Kinder) nit freyhändig fahr. Aber die zwei hänn ihri Lektion ganz offesichtlich g'lernt. D'Lea het nämlich schun ganz am Anfang vun dem Buckel g'meynt: "Freyhändig fahre derf ma nit, sunscht verunglückt ma au noch wie die Frau in dem Film!"

Unn trotzdem kann ich's manchmol nit lo', gesteht
De Bischemer

Keine Kommentare: