Montag, 26. August 2013

Ä nej's Naturg'setz

So, jetzt langt's aber!
Drey Mol ware ma jetzt an de Bigge zum zelte, unn alli drey Mol hämmer ä nasses Zelt mit heim 'brocht! Mir hänn's im Juli probiert, mir hänn's Mitte Auguscht probiert, unn jetzt au Ende Auguscht. Jedes Mol het uns de Sauerländer Räge verwischt!
Ich sott's jo eigentlich üss minnere Zytt in Siegen au noch wisse: Statistisch isch's in dere Gegend halt au fascht unmöglich, drey Däg hinterenander kei Räge z'bekumme!
(Üsser im Winter viellicht, wenn's schneyt - aber des isch jo au nit wirklich besser...)
Also trau ich mich jetzt, des neje Naturg'setz z'formuliere:

Biggesee + Camping = Nasses Zelt im Keller!

Geschtern hänn mir alli dann au g'meynschaftlich beschlosse, dass jetzt g'nüe isch! 's nägschde Mol git's kei Zelt-Treffe meh, sondern mir miete uns irgendwo ä Hiisli. Dann simmer au nimmi so uff die Summerwoche fixiert, was die ganz Terminfindung hoffentlich au ä weng liichter macht.

Aber trotz allem kann ich sage, dass des Wocheend an de Bigge widder echt nett war. Was nadierlich vor allem an de Lytt leyt! In de rechte G'sellschaft isch's au dann noch scheen, wenn ma uff'ere Bierzeltgarnitur im Zelt z'sämmerutsche müäß!
Unn darum wandel ich de Standardspruch "Nooch de Bigge isch vor de Bigge" diesmol nur ä klein weng um:

"Nooch'em Treffe isch vor'em Treffe", rüäft
De Bischemer

Keine Kommentare: