Montag, 13. August 2012

E.T. unn sin Raumschiff

De E.T. hab ich eigentlich bi'm Kicker-Spiele im Grünspan-Pub in Lohr kenne g'leert. Mir hänn uns schnell so güät verstande, dass er mich regelmäßig in Siegen b'süacht het, unn dass mir sogar zwei Rucksack-Urlaube (nooch Chile / Argentinie, unn mit'em Kai nooch Malaysia) z'sämme g'macht hänn.
Wie sich's bii dem Spitzname g'heert (des sinn sinni Initiale) het de E.T. nadierlich au ä Raumschiff g'haa. Es war ä Audi 100 Coupé, mit allem Pi, Pa, Po. Zu derre Zitt, wu mir andere Käfer, Ent' oder irgendwelchi alte Kuschte g'fahre hänn, do war 'em E.T. sin Audo echt einmalig. Unn will de E.T. au noch gern Audo g'fahre isch, simmer dann halt ziemlich oft "in vollem Komfort" durch d'Gegend g'fahre.
Ich wirr nie vergesse, wie mir eimol im tiefschte Winter im "Milieu" in Hausach ware. Drusse het's g'schneyt, aber de E.T. war ganz entspannt. Wu mir dann am End 'nüss uff de Parkplatz 'kumme sinn, do hämmer au g'wißt, warum: Dank Standheizung mit Funkfernbedienung isch do, zwische all denne iig'schneyte Audos, des Raumschiff g'stande, schneefrey unn uff 20 Grad vorg'heizt!
Ihr kinne Eych denke, wie mir 'glotzt hänn...

Schad, dass unser Kontakt iig'schloofe isch, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: