Montag, 27. August 2012

Bigge-Revival

Des war widder ä Wocheend, ich kann Eych sage...!
Mir ware zelte, will mir des alljährliche "Bigge-Revival" abg'halte hänn. Unn dies Johr simmer tatsächlich widder uff'em selbe Campingplatz an de Bigge g'sii wie vor zwei Johr.
So güät wie alli ware däbii: 's Graßmanns, beidi Mutzels, Holger, Anne, Iris, unn mir nadierlich... Nur de Björn, der het sich 'druckt, obwohl er (gege alli Plän) gar nit uff großer Bulli-Tour isch...

Fir's vorherg'sayte Rägewetter hämmer eigentlich noch Glück g'haa. Am Friddig hämmer d'Zelt uffbaut, 'grillt, 'gesse unn einiges 'trunke g'haa, bis es dann irgendwänn spätobends doch noch anfange het z'rägle. Aber do simmer bii uns ins Vorzelt z'sämme g'ruckt, des het schun basst.
Genau so fir's Frühstück, des war halt ziemlich "g'miätlich" do drin. Däfir war dann de ganze Samschdig traumhaft's Wetter, sogar in de Bigge schwimme gehn hämmer kinne!
Nachts het's dann ang'fange, richtig z'rägle, sodass mir bis zum Frühstück küüm üssem Zelt rüss sin.
Wenigschtens het's dänooch uffg'heert, damit mir alles nit au noch im Räge hänn abbaue unn verstaue miän. D'Zelte sinn zwar nass, aber die trockne au widder.

Alles in allem war's echt widder lohnenswert, will die ganze Litt eifach so klasse sinn. So ä Wocheend isch de ganze Schloofmangel unn de Huddel wert, den ma fir so ä Campingwocheend in Kauf nemme müäß.

Nägschdes Johr widder, des isch klar, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: