Donnerstag, 2. August 2012

De 3. Oktober 1990

So manchi Däg, die vergißt ma eifach nit. Do kamma sich ans Datum erinnere, unn au genau sage, was ma an dem Dag g'macht het. De 11. September 2001 isch nadierlich so einer, do simmer sicher einig. Do dävun will ich jetzt aber gar nit rede.

Jetzt geht's nämlich um de 3. Oktober 1990... Klar, Wiedervereinigung, werre Ihr jetzt sage. Aber ich hab die Berichte vun de ganze Fiir an dem Dag nur im Radio g'heert. Unn zwar im Bus in Brisbane, Australie. De Kai unn ich ware sechs Woche lang dert unte unterwegs, unn an dem Dag hämmer ebbe in Brisbane ä Känguruh- unn Koala-Park b'süacht.
Ich weiß noch g'nau, wie die Australier alli so interessiert an unserer Wiedervereinigung ware, es uns aber ziemlich kalt g'loo het. Fir mich war's jo au kei WIEDER-, sondern nur ä Vereinigung. Dass es in Ditschland zwei Staate git, des war fir mich normal. Ich hab 's ganze Lebe nix anderes 'kennt.

Uff de andere Sitt weiß ich noch, wie ich, so um de Jahrtausendwechsel, mol in Bonn im "Haus der Geschichte" war, unn ä Mann sinnem Kind verzehlt het, dass es friäjer "zwei Ditschland" gää het. Der Teenager het DI Zitt gar nimmi selber erlebt, isch mir dert ersch mol klar worre. Fir ihn war 's vereinigte Ditschland de Normalzüestand...

Ihr sähne, ich bin längscht "Zeitzeuge", grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: