Dienstag, 19. Juni 2012

Sunndigsüssflug zum Iislade

Was isch des scheen, wenn d'Kinder selber Fahrrrad fahre kinne! Inzwische isch's bii uns schun fascht so ä kleini Tradition, dass mir am Sunndig, wenn uns noochmittag nix besser iifallt, mit de Räder nooch Mommenheim in de Iislade fahre. Des sinn so etwa drey Kilometer ei Weg, des schafft inzwische sogar d'Lea ganz güät. Ab unn züe schieb ich dann am Berg noch ä weng, aber d'Üssicht uff ä Iis gitt ihr meischtens Antrieb g'nüä, dass es au so lauft. Unn ich als "Dessertarier" frey mich nadierlich au immer uff so ä Schleck-iis!
Dann noch ä Schlenker nibber zum Spielplatz, will's dert so ä Ritterburgsturm üss Holz git, do klettere die beide ganz gern.
Unn dann, wenn's Zitt wird, fahre mir widder z'ruck unn lehn 's Wocheend daheim üssklinge...

Ganz entspannt halt, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: