Montag, 11. Juni 2012

Oh Schwarzwald, oh Heimat...!

Ibber's verlängerte Wocheend ware ma mol widder in Oberschopfe, unn mir hänn einigi Üssflüg in d'Umgebung g'macht. Dass Strooßburg, d'nähdscht Großstadt vun Oberschopfe, immer ä B'süach wert isch, des hab ich jo eh schun immer g'wisst. Unn des hämmer diesmol au widder üssg'nutzt...
Am Fiirdig ware mir diesmol aber üsserdem in St. Märgen im Hochschwarzwald, will d'Oma unn de Opa dert ä Kurzurlaub verbroocht hänn.
Oh Mann, wie scheen isch de Schwarzwald, do geht mir immer widder 's Herz uff:

Am Samschdig simmer dann noch nach Oberkirch uff d'Schauenburg. Au des war quasi ä "Trip in d'Vergangeheit". In minnene "wilde" Johr simmer do nämlich manches Mol hing'fahre, hänn d'Üssicht unn d'Stimmung dert obbe genosse unn sinn dann zum Zibbelküache-Esse in de "Silberne Stern" in Oberkirch nii. Des ware noch Zitte...!
Aber wie Ihr sähne, au hitz'dag kann ich de Schwarzwald noch genieße...!

Ihr au, hofft
De Bischemer

Keine Kommentare: