Dienstag, 13. Dezember 2011

Wem g'hörsch Dü?

Wenn ich friäjer als Büä in Oberschopfe unterwegs war, dann bin ich manchmol vunn de alte Litt g'frogt worre: "Wem g'hörsch denn Dü??". Die hänn dann nadierlich wisse welle, wer minni Eltere sinn. Unn wenn ich dann de Name vun minnem Babba g'sayt hab, dann hab ich mir manchmol sage lehn miän: "Ach so, Dü g'heersch 's Andre'se Engelbert!" Die alte Litt hänn dertmols minner Stammbaum besser kennt als ich selber, hab ich's G'fühl...

Ganz frechi Kinder hänn uff die Froog jo g'antwortet: "Ich g'her niemäd's, üsser mir selber!", aber des hab ich mich dertmols nit 'traut. Ach ja, unn im Internet hab ich kürzlich sogar ä noch besseri Antwort uff die Froog g'lese, die wäre uns aber friäjer nit im Traum iig'falle: "Dir nit, 'em Frooge nooch..."!

Do däfir ware mir viel z'brav, versichert
De Bischemer

Keine Kommentare: