Donnerstag, 1. Dezember 2011

Summer of 2001

Des ware echt noch wildi Zitte, wu ich noch ällei in Mainz g'wohnt hab... Ganz b'sunders des Johr 2001 het's in sich g'haa! Was hämmer do alles erlebt...! Vun wilde Skatenight-Parties ibber Kochsessions bis zu denne (inzwische legendäre) nächtliche Grill-Events uff de Wiese beidersitt's am Rhiin. Eimol simmer inn'ere laue Nacht bis friäj morgens dert (uff de hessische Sitt) rumg'lääge unn hänn d'Stimmung unn de Blick ibber de Rhiin uff d'Mainzer Altstadt genosse, sinn dann bii'm Hell-werre mit de Fahrräder schnell heim zum Dusche, unn dann uff d'Ärbet...
In dem Johr war wirklich jedes Wocheend unn manches Mol au unter de Woch Party ang'sayt, wänn sich die Clique troffe het.

Des war au des Johr, wu de Holger, de Ingo unn ich bi'm Triathlon in Eberbach mitg'macht hänn... Unseri Trainings-Sessions däfir ware eifach genial, so fit sinn mir alli drey hinterher nie meh 'worre!
Unn erscht der Triathlon! Nebe uns drey üss Mainz hänn üss Trier unn üss Lohr dann au noch vier anderi Kumpels mitg'macht, unn däzüe ware noch die ganze "Groupies" däbii... 's Scheenschte war nadierlich (wie eigentlich jedes Johr) des Zeltdorf uff'em Campingplatz! Unn bi'm Triathlon war ich de "Staatsfeind Nr. 1", den alli hänn schlage welle. Aber nur einer het's g'schafft, wenn ich mich richtig erinner... Was ä Event!

2001 war au des Johr, wu "uns'ri Sandra" (nit minni Frau, sondern ä anderi) in San Francisco ä Praktikum g'macht het. Was het die sich hinterher beschwert, dass mir des alles unni sie g'macht hänn! Unn's Johr druff, wu sie widder do war, war der Zauber vum "Summer of 2001" irgendwie widder verfloge...
Die Krönung vun 2001 war aber, dass ich do d'Sandra kenne g'leert hab, die wu inzwische minni Frau isch!

Unn des war de Anfang vun minnem "neye" Lebe, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: